Csíra

Miért most van sze­zon­ja a csí­ráz­ta­tás­nak? Mert mos­tan­ra elfogy­nak a téli­re eltett gyö­kér­zöld­sé­ge­ink, friss pedig még nincs. Ki vagyunk éhez­ve egy kis ropo­gós, ízle­tes, erő­tel­jes ízű zöld­re.

Nincs más teen­dőnk, mint mag­va­kat venni, lucer­nát, retek­ma­got, hagy­ma, mun­gó­bab, vagy búza­ma­got, meg egy edény­két, akár műanya­got, akár kerá­mi­át, ami­ben gyor­san, szak­sze­rű­en csí­ráz­tat­ha­tunk. Most tény­leg csak párat emlí­tet­tünk, de a kíná­lat vál­to­za­tos.

 

És hogy miért együnk csí­rát? Mert egy mag­ban ott a tel­jes növény vita­min­tar­tal­ma. Mert finom. És ne aras­suk le, együk meg magos­tól a csí­rá­kat.

Magokért, edény­ké­kért, és taná­csért fárad­jon be bol­tunk­ba, szí­ve­sen segí­tünk. Holnap akár már el is lehet kez­de­ni a tál­ka­ker­té­sze­tet! Pár nap után pedig egy vajas pirí­tós­ra szór­hat­juk saját ter­mesz­té­sű vita­min­bom­bá­in­kat.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.